Конкурс на посаду керівника закладу освіти

08 Грудня 2019 - 06:19

                                            2019-2020 н.р.

Рішення 6 сесії Перечинської міської ради VII скликання від 05 липня 2018 року №313 "Про затвердження Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти Перечинської об’єднаної територіальної громади"

НАКАЗ відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради 16.10.2019 №123/04-05  "Про проведення конкурсу"

НАКАЗ відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради 11.11.2019 №124 /01-31 "Про затвердження Порядку проведення іспиту"

ПОРЯДОК проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантної посади керівника комунального закладу загальної середньої освіти (затверджено наказом №124/01-31 від 11 листопада 2019 року)

Перелік питань 

Зразок ситуаційного завдання (затверджено наказом №124/01-31 від 11 листопада 2019 року)

Наказ відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради 13.11.2019 №125/01-31 "Про затвердження складу конкурсної комісії"

Протокол №1 засідання конкурсної комісії від 19 листопада 2019 року.

Протокол №2 засідання конкурсної комісії від 02 грудня 2019 року

 Відеозапис конкурсного відбору >>>https://www.youtube.com/watch?v=3bbSrm_uyyA

   

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 Найменування і місцезнаходження закладу: Перечинський ліцей Перечинської міської ради Закарпатської області

Найменування посади: директор ліцею.

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу: вища освіта ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якого не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

Заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Автобіографія або резюме (за вибором учасника конкурсу).

Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста).

Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання.

Довідка про відсутність судимості.

Мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та моральні якості.

Кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

Кінцевий термін подання документів до 18 листопада 2019 року.

Документи подаються особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) відповідальній особі до відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради за адресою: м. Перечин, вул.Ужанська 19 б.

Дата і місце початку конкурсного відбору: 2 грудня 2019 року, м.Перечин, актовий зал Перечинської дитячої музичної школи.

Складові конкурсного відбору та його тривалість:

перевірка знань законодавства України, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»  на період до 2029 року шляхом письмової відповіді на білет;

перевірка професійних компетентностей шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;

публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного плану розвитку Перечинського ліцею Перечинської міської ради Закарпатської області.

надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

 Прізвище, ім’я, номер телефону уповноваженої особи для отримання інформації: Щербанич Мар’яна Василівна, 0956953057.

 Електронна адреса: info@osvita-perechin.gov.ua

2018-2019 н.р.

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ’Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПЕРЕЧИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

 Найменування і місцезнаходження закладу:  Сімерська загальноосвітня школа  І-ІІ ступенів, с.Сімер.

Найменування посади та умови оплати праці: директор Сімерської ЗОШ І-ІІ ступенів, посадовий оклад – 4546,00грн.

Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу: вища освіта ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якого не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Перелік документів, необхідних для участі у конкурсі:

Заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Автобіографія або резюме (за вибором учасника конкурсу).

Копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України.

Копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста).

Копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання.

Довідка про відсутність судимості.

Мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та моральні якості.

Кінцевий термін і місце подання документів для участі у конкурсі:

Кінцевий термін подання документів до 27 вересня 2018 року.

Документи подаються особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) відповідальній особі до відділу освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради за адресою: м.Перечин, вул.Ужанська 19 б.

Дата і місце початку конкурсного відбору: 9 жовтня 2018 року, зал засідань Перечинської районної ради.

Складові конкурсного відбору та його тривалість:

перевірка знань законодавства України, зокрема Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», інших нормативно-правових актів у сфері загальної середньої освіти, Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»  на період до 2029 року шляхом письмової відповіді на білет;

перевірка професійних компетентностей шляхом письмового вирішення ситуаційного завдання;

публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного плану розвитку Сімерської ЗОШ І-ІІ ступенів;

надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

Прізвище, ім’я, номер телефону уповноваженої особи для отримання інформації: Щербанич Мар’яна Василівна, 0956953057.

Електронна адреса: osvita-perechin@ukr.net

 Презентація кандидата на посаду директора Сімерської ЗОШ І-ІІ ступенів>>>  https://youtu.be/R6KYt0gb_7A

 Результати конкурсу 

 Зразок ситуаційного завдання

 Критерії оцінювання відкритої публічної презентації перспективного плану розвитку закладу учасників конкурсного відбору на посаду керівника закладу освіти, що належить до комунальної власності

територіальної громади  

 

Оцінювання відкритої публічної презентації здійснюється за такими критеріями від 1 до 5 балів за ступенем вираженості:

  • наявність чітко сформульованої мети та завдань розвитку закладу;
  • наявність чітко вираженого терміну реалізації завдань та їх досягнення;
  • наявність аналізу сучасного стану закладу за зовнішніми ознаками (інформація, що стосується інформаційної відкритості закладу та розміщена на сайті закладу), визначення наявних проблем;
  • реалістичність мети та поставлених завдань, використовуваних ресурсів;
  • відповідність мети та завдань державній політиці у галузі освіти, чинним програмам розвитку галузі освіти, освітнім запитам громади;
  • новизна, використання інноваційних методів та прийомів в управлінській діяльності;
  • залучення колективу до інноваційної діяльності, участі у проектах тощо;
  • переваги обраного шляху розвитку закладу.

Презентації, виконані будь-якою мовою, крім української, оцінюються як такі, що не відповідають вимогам – 0 балів.