Нормативно-правова база

19 Березня 2024 - 11:58

Лист МОН від 16.11.2021 № 1/19832-21 №1/11479-23 від 03.08.2023 "Про методичні рекомендації "Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації" (розроблені ДУ "Український інститут розвитку освіти")

Методичні рекомендації щодо створення ресурсних кімнат у закладах загальної середньої освіти (Лист

МОН України від 27.09.2022 №4/2703-22)

ПОСТАНОВА КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 21 липня 2021 р. №765 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами"

ПОСТАНОВА КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 липня 2017 р. № 545 "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр"

Лист МОН  України від 31.08.2020 №1/9-495 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році»

Лист МОН України 26.06.2019 №1/9-409 "Щодо організації інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р."

Наказ МОН 10.07.2019 №955 "Про внесення змін до наказу МОН України від 12 січня 2016 року №8"(Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти)

Лист МОН України від 06.02.2017 № 1/9-63 «Щодо навчальної літератури для дітей з ООП»

Лист МОН України від 10.01.2017 № 1/9-2 «Про сучасні підходи до навчально-виховного процесу учнів з ООП»

Лист МОН України від 12.07.2016 № 1/9-364 «Про організаційно-методичні засади забезпечення навчально-виховного процесу для учнів з ООП загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році»

Лист МОН України від 09.06.2016 № 1/9-293 «Про доступність дітей з особливими потребами до опорних навчальних закладів»

Постанова КМУ № 462 від 20.01.2011 року «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти»

Наказ МОН України №8 від 12.01.2016 року «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах»

Лист МОН України від 12.10.2015 року № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (Інструктивно-методичні рекомендації)